Każdy nas spotkał się z oświetleniem ledowym, które ma bardzo duże zastosowanie. Tego rodzaju oświetlenie również znalazło swe zastosowanie w reklamie, nie tylko w ekranach LED. Nowoczesnym rozwiązaniem w dziedzinie reklamy są interaktywne reklamy, które wzbudzają zachwyt wśród klientów i skłaniają ich do interakcji. Dzięki temu mamy znacznie większe szanse, iż klient zapamięta nasz produkt albo proponowane usługi. Możemy wyróżnić parę typów interaktywnej reklamy, lecz najpopularniejsze z nich to podłoga ledowa oraz stoły interaktywne. W Polsce z roku na rok tego typu rozwiązania zyskują coraz większą popularność jak również są chętnie wykorzystywane przez wiele firm.
Podłoga ledowa lub drukarki do kodów kreskowych interaktywny stół to narzędzia, które są niezwykle skutecznym sposobem na reklamę. Podłoga wyposażona jest w czujniki ruchu, które w określony sposób reagują na obecność klienta na danej powierzchni. Zarówno podłogi ledowe jak i ściany mogą prezentować różnego rodzaju materiały reklamowe, które są wyświetlane podczas obecności klienta. Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest także stół interaktywny, na którym można przeglądać stronę internetową albo ofertę danej marki. Dzięki temu nasz klient wybiera tylko te treści z oferty, które go interesują oraz samodzielnie może się z nią zapoznać. Taka interakcja może być źródłem pozytywnych emocji u klienta, które dotyczą naszych produktów i prowadzonej działalności usług.
Dobra reklama przyciąga uwagę klienta i w interesujący sposób zaprezentuje wybrane przez nas treści. Te wszystkie cechy ma także reklama interaktywna, która obecnie staje się jednym z najskuteczniejszych rozwiązań marketingowych. Jeżeli chcemy, by nasza firma prezentowała ofertę w ciekawy sposób tudzież skutecznie zyskała zaufanie klientów, warto zdecydować się na tego typu reklamę.